офіційний веб-сайт
міста Хмільника

Головна -Послуги - ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН


Порядок подання і розгляду звернень громадян

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб із пропозиціями (зауваженнями), скаргами, що стосуються їх статутної діяльності,  заявами (клопотаннями) щодо реалізації своїх прав та законних інтересів.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим (надісланим поштою або переданим громадянином).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою ст. 7 цього Закону.
Визначаються анонімними і не підлягають розгляду та вирішенню письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство.
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше було вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено ст. 17 цього Закону та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення. Також забороняється направляти скарги громадян до розгляду тим органом або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Прийом звернень громадян до Хмільницької міської ради проводиться в Центрі надання адміністративних послуг у м. Хмільнику (1-й поверх адмінприміщення).

                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               Розпорядження голови

                                                                              облдержадміністрації

                                                                              від 30 червня 2017 року №447

ГРАФІК

особистого прийому громадян головою облдержадміністрації,

першим заступником та заступниками голови облдержадміністрації 

Прізвище, ім’я, по батькові Посада Дні та місце прийому Години прийому
КОРОВІЙ

Валерій

Вікторович

 

 

Голова

облдержадміністрації

Попередній запис на

прийом:

4-й четвер місяця,

облдержадміністрація

(каб. 100,тел.61-49-96)

з 10.00  до

16.00 год.

прийом:

1-й четвер місяця,

облдержадміністрація

(каб. 101)

Згідно з робочим планом
Попередній запис на

прийом:

2-й четвер місяця,

облдержадміністрація

(каб. 100,тел.61-49-96)

з 10.00 до

16.00 год.

прийом:

3-й четвер місяця,

облдержадміністрація

(каб. 101)

Згідно з робочим планом
ГИЖКО

Андрій Петрович

Перший заступник

голови

облдержадміністрації

2-й,4-й вівторок місяця, облдержадміністрація

(каб. 101)

з 10.00 до

13.00 год.

БРОВАРНИК

Василь

Михайлович

Заступник

голови

облдержадміністрації

1-а,3-я п’ятниця місяця, облдержадміністрація

(каб. 101)

з 10.00 до

13.00 год.

ІВАСЮК

Ігор

Дмитрович

Заступник голови –

директор

Департаменту освіти і науки

облдержадміністрації

 

1-й,3-й вівторок місяця, облдержадміністрація

(каб. 101)

з 10.00 до

13.00 год.

КРУЧЕНЮК

Олександр

Васильович

Заступник

голови

облдержадміністрації

2-й,4-й четвер місяця, облдержадміністрація

(каб. 101)

з 10.00 до

13.00 год.

                                                                                                                                                                                                    ГРАФІК

ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ   УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ  ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ   У ВИКОНКОМІ ХМІЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Посада

Прізвище, ім’я, по батькові Дні та години прийому

 

Місце прийому

 

Міський голова

    Редчик

Сергій

Борисович

Останній четвер місяця

з 9.00 до 13.00 год.

Хмільницька міська рада  (4-й поверх, адмінприміщення,

каб.№401)

вул. Столярчука,10

тел.(04338)2-25-16

В.о.начальника управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради

Тимошенко

Ірина Ярославівна

Останній четвер місяця

з 14.00 до17.00 год.

Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради (адмінприміщення каб. №2)

2 пров. Пушкіна,8

тел.(04338)2-26-56

Інформацію щодо організації і проведення особистого прийому учасників антитерористичної операції та членів їх сімей можна отримати за тел. (04338)  2-40-15.

Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово

Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»

+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).

Працює «гаряча лінія» для підприємців

0-800-503-045.

(Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців за бажанням заявника переадресовуються на урядову «гарячу лінію»).

Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua

АНАЛІТИЧНА  ДОВІДКА

про організацію роботи зі зверненнями громадян у Хмільницькій міській раді за  І півріччя 2017 року

       Упродовж І півріччя 2017 року до Хмільницької міської ради  надійшло 419  звернень громадян, що на 85 одиниць менше ніж за відповідний період 2016 року (504).

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

  • питання соціального захисту – 308 одиниць або 73,51% від загальної кількості;
  • питання комунального господарства на другому місці – 46 одиниць (10,98%);
  • питання аграрної політики і земельних відносин замикають трійку найбільш поширених – 24 одиниці (5,73%).

   9,78% від загальної кількості звернень це питання:

  • житлової політики (14 одиниць);
  • питання транспорту і зв’язку (7 одиниць);
  • фізичної культури і спорту (4 одиниці);
  • питання освіти (4 одиниці);
  • охорони здоров’я (2 одиниці);
  • сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, культури та культурної спадщини (2 одиниці);
  • праці і заробітної плати (1 одиниця);
  • забезпечення реалізації прав і свобод громадян (1 одиниця);
  • діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини (1 одиниця);
  • питання фінансової політики (1 одиниця),
  • інші (4 одиниці).

У зверненнях найбільше піднімаються питання соціального захисту, а саме:  надання матеріальної допомоги на лікування, на вирішення питань, пов’язаних з участю в АТО, отримання безкоштовних ліків, отримання соціальних виплат та пільг.

Переважна кількість питань комунального господарства – це  ліквідація стихійних сміттєзвалищ, усунення порушень, вчинених співвласниками житлових будинків, проведення  ремонту багатоквартирних будинків, благоустрою прибудинкових територій,  ремонту місцевих доріг, освітлення вулиць та під’їздів у багатоповерхівках, порушення санітарних норм співжиття, вирішення питань щодо зрізки високорослих та аварійно-небезпечних дерев тощо.

Найбільш актуальні питання у сфері земельних відносин – це погодження межових знаків, врегулювання земельних суперечок,  вирішення питань щодо можливості приватизації земельних ділянок, вирішення питань щодо земельних ділянок спільного користування.

У І півріччі 2017 року до Хмільницької міської ради надійшло 16 колективних звернень або 3,82% від усіх звернень ( за відповідний період 2016 року 20 одиниць).

     Колективні звернення надходили від мешканців міста щодо стану та ремонту доріг, реконструкції водогонів, організації прибирання кладовищ та облаштування на їх території  місць для збору  сміття, опалення гуртожитку по вулиці Сергія Муравського, проведення робіт з благоустрою прибудинкової території будинку №4 по вулиці Виноградна, зрізка дерев по вулиці Слобідська, перевезення пільгових категорій громадян та зміни руху маршрутного таксі №1.

На особистому прийомі було прийнято 44 звернення, що становить 10,5% від загальної кількості звернень.

Від органів влади вищого рівня протягом І півріччя 2017 року  до Хмільницької міської ради надійшло  37 звернень, а саме:

  • Урядова «Гаряча лінія» –  31;
  • Вінницька ОДА –  6.

У цих зверненнях порушуються питання звільнення дитини від оплати за харчування у дитячому садку, нарахування разової допомоги на лікування та проведення операції, роз’яснення щодо нарахування соціальних виплат, житлових субсидій, розчищення проїжджої частини вулиці від снігових заметів, щодо затримки виплати заробітної плати, отримання безкоштовних ліків, разової допомоги внутрішньо переміщеним особам.

За результатами розгляду звернень:

  • вирішено позитивно –211;
  • надано відповідні роз’яснення – 104 ;
  • знаходяться на розгляді до остаточного вирішення – 104 звернення громадян (переважна більшість з них, це прохання надати матеріальну допомогу на лікування).

Відомості щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднюються на офіційному веб-сайті м. Хмільника.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем керівництва виконкому Хмільницької міської ради.

Аналітична довідка

про організацію роботи зі зверненнями громадян у Хмільницькій міській раді за I квартал 2017 року

Упродовж I кварталу 2017 року до Хмільницької міської ради надійшло 254 звернення громадян, що на 44 одиниці менше ніж за відповідний період 2016 року (298).

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

· питання соціального захисту – 198 одиниць або 77,9% від загальної кількості;

· питання комунального господарства на другому місці – 17 одиниці (6,7%);

· питання аграрної політики і земельних відносин замикають трійку найбільш поширених – 15 одиниць (5,9%).
Питання транспорту і зв’язку (6 одиниць), питання освіти (4 одиниці), житлової політики (4 одиниці), сім’ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту (3 одиниці), культури та культурної спадщини (2 одиниці), питання фінансової політики (1 одиниця), охорони здоров’я (1 одиниця), інші (3 одиниці) – становлять 10,5% від загальної кількості звернень.

Як показує аналіз, найбільше звернень надходять з питань соціального захисту, а саме: надання матеріальної допомоги на лікування, на вирішення питань, пов’язаних з участю в АТО, соціальних виплат та пільг.

Поширені питання комунального господарства – паркування автомобілів на вулиці Соборності, проведення водопостачання по вулиці 1 Травня та газопостачання по вулиці Північна, ліквідації сміттєзвалища на кладовищі по вулиці Чайковського, обрізки та зрізки дерев, благоустрою прибудинкових територій та доріг, ремонту та освітлення багатоквартирних будинків.

Найбільш актуальні питання у сфері земельних відносин – погодження межових знаків, врегулювання земельних суперечок, вирішення питань приватизації земельних ділянок.

У I кварталі 2017 року до Хмільницької міської ради надійшло 6 колективних звернень або 2,4% усіх звернень ( за відповідний період 2016 року 9 одиниць).

Колективні звернення надійшли від мешканців міста з вирішення наступних питань: опалення у гуртожитку по вулиці Сергія Муравського, облаштування прибудинкової території по вулиці Виноградна, зрізка дерев по вулиці Слобідська, перевезення пільгових категорій громадян.

На особистому прийомі міським головою було прийнято 27 звернень, що становить 10,6% від загальної кількості.

Від органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2017 року до Хмільницької міської ради надійшло 15 звернень, а саме:

· Урядова «Гаряча лінія» – 13;

· Вінницька ОДА – 2.

В даних зверненнях порушуються питання звільнення дитини від оплати за харчування у дитячому садочку, нарахування разової допомоги на лікування та операції, роз’яснення щодо нарахування соціальних виплат, житлових субсидій, розчищення проїжджої частини вулиці від снігових заметів.

За результатами розгляду звернень:

· вирішено позитивно – 139;

· надано відповідні роз’яснення – 46;

· знаходяться на розгляді до остаточного вирішення – 69 звернень громадян.
Відомості щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднюються на офіційному веб-сайті м. Хмільника.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем керівництва виконкому Хмільницької міської ради.

У 2016 році до міської ради надійшло 875 звернень громадян

Упродовж  2016 року до Хмільницької міської ради  надійшло 875 звернень громадян ( у 2015 році – 940 звернень), що на 65 звернень менше ніж у 2015 році.

У структурі звернень домінують заяви, що становлять 87,1 %  від загальної кількості звернень.

Найбільш актуальні питання , що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

питання соціального захисту – 549 одиниць або 62,7% від загальної кількості;

питання комунального господарства на другому місці – 150 одиниць (17,1%);

питання аграрної політики і земельних відносин замикають трійку найбільш поширених – 63 одиниці (7,2%).

Питання транспорту і зв’язку (34 одиниці), питання освіти (19 одиниць), забезпечення реалізації прав і свобод громадян (10 одиниць), житлової політики (9 одиниць), праці і заробітної плати (7 одиниць), діяльності органів місцевого самоврядування (4 одиниці), охорони здоров’я (6 одиниць),  сім’ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту (6 одиниця), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної , регіональної політики та будівництва, підприємництва (4 одиниці), інші (14 одиниць)  – становлять  12,9% від загальної кількості звернень.

У  2016 року до Хмільницької міської ради надійшло 57 колективних звернень або 6,5% від усіх звернень ( за відповідний період 2015 року 79 одиниць).

Колективні звернення надходили від мешканців міста з питань ремонту доріг,  видачі книжок за використання води для індивідуального розрахунку, сприяння у зрізці дерев, що ростуть на території загального користування, облаштування «лежачих» поліцейських, щодо проїзду багатотонних вантажівок, харчування дітей 1-4 класів в навчальних закладах, підготовки будинків до капітального ремонту, сприяння у приватизації квартир жителями будинків №81а та №90 по вул. Івана Богуна, перевезення пасажирів у маршрутному таксі,  впорядкування нумерації по вул. Привокзальній тощо.

Всього за 2017 рік  до Хмільницької міської ради звернулось 1785 громадян.

На особистому прийомі було прийнято 100 звернень, що становило 11,4% від загальної кількості звернень.

Від органів влади вищого рівня у 2017 році  до Хмільницької міської ради надійшло  85 звернень, а саме:

Урядова «Гаряча лінія» –  47;

Вінницька ОДА –  37;

Адміністрація Президента України -1.

У зверненнях порушуються питання щодо навчання дитини з особливими потребами, затримки виплати заробітної плати, повернення коштів за невикористану путівку для санаторно-курортного лікування , отримання житла, надання допомоги в облаштуванні будинку, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, неправомірних дій матері до дитини, нарахування соціальних виплат, житлових субсидій, отримання безкоштовних ліків і разової допомоги внутрішньо переміщеним особам, реабілітації громадян та надання їм соціального супроводу, фінансування професійних ліцеїв у м. Хмільнику, створення притулку для бездомних собак.

За результатами розгляду звернень:

вирішено позитивно – 438;

надано відповідні роз’яснення – 364 ;

знаходяться на розгляді до остаточного вирішення – 60 звернень громадян (переважна більшість з них, це прохання надати матеріальну допомогу на лікування);

перенадіслано за належністю – 4;

відмовлено у розгляді – 9.

У Хмільницькій міській раді постійно забезпечується ввічливе та уважне ставлення працівників до громадян та їх звернень, до яких застосовується творчий, всебічний та індивідуальний підхід. До вирішення проблем громадян залучаються працівники структурних підрозділів міської ради, інших установ. Приміщення Хмільницької міської ради облаштоване для безперешкодного доступу громадян в т.ч. осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Розпорядженням міського голови створено телефонну «гарячу лінію» і затверджено графік чергування посадових осіб Хмільницької міської ради. Також згідно графіку проводиться особистий прийом громадян.

Посилено особистий контроль по розгляду звернень громадян та оперативно відстежується хід їх розгляду.

Відомості щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднюються на офіційному веб-сайті м. Хмільника і знаходиться під постійним контролем керівництва виконкому Хмільницької міської ради.

Центр надання адміністративних послуг у м. Хмільнику